- Sakher Almonem
Helena Arenbergerová
Irene Bauer
Simona Babčáková
Tanya Bakala
Tereza Bečičková
Sisa Beláková
Kateřina Benešová
Lital Netzer Ben Horin
Kateřina Beranová
Ciré Beyé
Zdeněk Bína
Damiano Binetti
Iva Bittová
Anna Bolavá
Tereza Boučková
Nela Boudová
Roman Blumaier
Gorka Bravo
Barbora Březinová
Jitka Břízová
Dalibor Buš
Zuzana Bydžovská
Catalina Carrasco
Jarek Cemerek
Ilona Csáková
Markéta Cukrová
Miřenka Čechová
Jakub Čermák
Dominika Černá
Viktorie Čermáková
Tomas Danielis
Konan Dayot
Hygin Delimat
Michaela Doláková
Mick Dolan
Igor Dostálek
Irena Dousková
Felix Dumeril
Lenka Dusilová
Martin Dvořák
Miroslav Etzler
Pavla Fendrichová
Lucie Ferenzová
Radka Fišarová
Béla Földi
Josef Formánek
Petr Francán
Natasa Frantzi
Kristýna Frejová
Anet Fröhlicher
Josef Fruček
Nir Ben Gal
Miloš Galko
Adam Georgiev
Eran Gisin
Lazaro Godoy
Florent Golfier
Graffovo kvarteto
Golde Grunske
Mathieu Guilhaumon
Erick Guillard
Martina Haager
Jiří Hájek
Jiří Hájíček
Sunbee Han
Hana Hána
Nadia - Karine Hasa
Ondřej Havlík
Michal Heriban
Markus Hippmann
Beata Hlavenková
Michal Horáček
Pavla Horáková
Daphna Horenczyk
Dora Hoštová
Lucie Hrochová
Daniel Hůlka
Vladimír Chmelo
Paul Ibey
IMPRA
Tereza Indráková
Misato Heimann Inoue
Jiří Charvát
Israeli Contemporary
Michal Isteník
Kaori Ito
Jelena Ivanovic
Ondřej Izdný
Lukáš Janota
Žiga Jereb
Lada Jelínková
Henrik Kaalund
Ida Kelarová
Vica Kerekes
Patrik Kee Kedzierski
Kaolack
Jan Kodet
Barbora Kohoutková
Petr Kolář
Eduard Klezla
Eva Klimáčková
Veronika Kotlíková-Knytlová
Yukie Koji
Filip Koryta
Zdeněk Král
Wencke Kriemer de Matos
Karolina Kroczak
Alex Kyriakoulis
Martin Kyšperský
Paul Leclaire
Vangelis Legakis
Tereza Lenerová-Hradilková
Lukáš Lepold
Gregory Livingston
Jennifer Maines-Chamandy
Isira Makuloluwe
Pascal Merighi
Andressa Miyazato
Maura Morales
Alena Mornštajnová
Nataša Novotná
Jeong-ho Nam
Milan Odstrčil
Petr Ochvat
Věra Ondrašíková
Tereza Ondrová
Igor Ondříček
Andrea Opavská
Petra Padriánová
Alena Pajasová
Štěpán Pácl
Neil Paris
Tomáš Pavčík
Richard Pohl
Jiří Pokorný
Ladislav Polák
Dominik Port
Renáta Podlipská
Marek Procházka
Mirka Prokešová
Qaša
Radůza
Kara Regas
Martin Reiner
Olaf Reinecke
Zuzana Richterová
Jana Ryšlavá
Omar Rojas Ruiz
Lenka Růžičková
Roman Sejkot
Paľo Seriš
Aleš Slanina
SILK: Silke Grabinger
Anne Schmidt
Tine Schmidt + Morgan Reid
Matthias Sperling
Miroslav Spousta
Bärbel Stenzenberger
Oskar Stolín
Strenacik Peter
Kamil Střihavka
Filip Sychra
Michal Sýkora
Martin Šandera
Veronika Šimková
Roman Šolc
V. Benito Šoltys
Rostislav Šrom
Milan Šteindler
Anna Štěrbová
Jan Štifter
Ilona Bára Šumná
Young Hoon Oh + Suksoon Jung
Filip Teller
Jana Tereková
Eric Trottier
Mikoláš Tyc
Klára Uhlířová
Nicola Vacca
Lenka Vágnerová
Rafael Valdivieso
Naďa Válová
Monika Válková
Kamila Valůšková
Barbora Voráčová
Sara Venclovská
Stanislava Vlčeková
Tereza Lepold Vejsadová
Gabriela Vermelho
Martin Vraný
Michal Viewegh
Katarina Vlniešková
Nir De Volff
Jozef Vlk
Eva Vrbková
Eric Wagner
Leonie Wahl
Michio Woirgardt
Wong Gabriel
Hana Zanin - Pauknerová
Attila Zanin
Jakub Zindulka
Veronika Žilková
Edgar Omar Rojas Ruiz
Narozen v Tamaulipas, v Mexiku (1982). V roce 2000 započal svá studia hudební kompozice v Centro de Investigación y Estudios de la Música CIEM (Centrum hudebních studií a výzkumu) pod dohledem Alejandra Velasca „Kavinu“ a Víctora Rasgada -kompozice, společně s Marcelem Rodríguezem a Enrico Chapelou pro obor orchestrace. Od roku 2002 do 2006pracoval v této instituci jako učitel dětí pod vedením Dr. H.C. Maríi Antoniety Lozano.
Od roku 2007 do 2009 studoval magisterské studium Hudební kompozice na Janáčkově akademii múzických umění v Brně, Česká republika pod vedením prof. Arnošta Parsche. Na stejné instituci poté dokončil Doktorské studium Hudební kompozice a teorie kompozice (vedoucí práce Prof. Ing. Ivo Medek Ph.D.) v roce 2012 s prací „Matematické operace v hudební kompozici - se zaměřením na historický aparát středoamerického regionu“. V roce 2008 obdržel stipendium pro Individuální umělecký rozvoj od Instituto Tamaulipeco de Culturaa Národního fondu pro kulturu a umění FONCA (Mexico) pro účel výzkumu „Různých aplikací Fibonacciho sekvence v hudební kompozici“. Přednášel na konferencích na téma Historie mexické hudby, Historie latinsko-americké hudby, Matematika aplikovaná v hudební kompozici a Různé aplikace Mayských a Aztéckých numerických systémů v hudební kompozici v různých městech České republiky a Slovenska.
Jeho hudba byla představena v Mexiku, Chile, České republice, USA, Slovensku a Španělsku. V roce 2011 obdržel první cenu v mezinárodní soutěži VII. Concurso de Composición Musical Universidad de Zaragoza (Španělsko). Od roku 2010 vystupuje v České republice jako kytarista a skladatel v tradiční latinsko-americké hudební skupině „Vámonos!“. Jako součást svého doktorandského studia vyučuje předmět Historie latinsko-americké hudby, Kompozice a Instrumentace (pro mezinárodní studenty ) na JAMU.
Pracoval také v produkci různých mezinárodních kulturních projektů, ze kterých můžeme zmínit: Manažer logistiky v „The Festival of Music nd New Technologies Visiones Sonoras 2006 (Mexico City), hlavní manažerpro Českou republiku a zakladatel „First Composition Award Janáček- Revueltas 2008 (Česká republika -Mexiko) a hudební manažer festivalu „Mexic(k)o 2010“, který byl uspořádán k 200. výročí Mexické nezávislostia 100. výročí Mexické revoluce (Česká republika 2010). Od roku 2007 je zakladatelem a ředitelem asociace absolventů CIEM (Mexiko).
Hovoří plynně česky, anglicky a španělsky. Výuka workshopu bude probíhat v jazyce s ohledem na přihlášené účastníky.
ProART Festival 2015
Brno 18. - 24. 7. 2015
KYTARA: Masterclass
PŘIHLÁŠKA ZDE
Tento individuální kurz je určen každému hudebníkovi na jakékoli úrovni, se snahou zdokonalit se ve hře s jakýmkoli zaměřením či jakýmikoli osobními potřebami. Ve smyslu základní úrovně rozvineme technické a výrazové aspekty hry na kytaru, zatímco na úrovni pokročilé se zaměříme spíše na výrazové finesy a stávající repertoár účastníka. Důraz bude kladen na všeobecný současný pokrok ve hře na kytaru. Pro pokročilé hráče může být největším přínosem inovativní a stále se rozvíjející přístup ke kytaře jako hudebnímu nástroji a jeho "skrytým" možnostem, ve smyslu využití ve skladbě a vztahu k multimédiím. Cílem je upozornit na význam uměleckých, historických a technických specifik interaktivity kytary a elektroniky, zkoumání a rozvíjení nových možností jejich praktické aplikace, což v důsledku umožní naplnit individuální estetické cíle každého aktivního účastníka.