Karolina Kroczak

undefined Tanečnice, pedagog, choreograf.
Techniky: modern dance, physical modern, release modern, floorwork, contemporary.

Jako pedagog působí v Egurrola Dance Studio ve Varšavě od roku 2008. Za posledních 6 let pracuje v tanečním divadle Zawirowania („Close-ups”, „Innocent when you dream”, „Fuera de Campo”, „Chopin Ambiente”, „Nothing but blue”) jako tanečnice a choreografka. Poslední 2012/2013 sezónu vytvořila choreografie pro dvě premiéry: "Rzeczy, rzeczy, rzeczy" a "Dali Square". V roce 2011 vytvořila choreografii “Trackers” v Prochoffnia Theatre. Ve stejném roce bylo její sólo "Netka" pozváno do Budapešti (sólo-Duo Dance Festival). Od roku 2010 Karolina byla choreografkou "You Can Dance-po prostu tańcz" show, jako specialistana na moderní a současné techniky. V roce 2009 vytvořila choreografii a režii "Lady Fosse" (Capitol Theatre) - představení s ​​celebritami a tanečníky z televizní show "Taniec zgwiazdami". V letech 2005-2007 se zúčastnila vzdělávacího projektu Silesian Dance Theatre (High School of Performance Art). Její zkušenost jako tanečnce a choreografky ovlivnila jména jako Daniel Abreu, Tomas Nepsinsky, Jaro Vinarsky, Juan de Torres, Jacek Łumiński, Hilke Diemer, Luise Frank.

Release moderna

Praha 28.7.-4.8.2013

Cílem semináře je použití pohybů těla snadno a plynule. Lekce se zaměřují na povědomí o propojení na tělesné úrovni. myšlenkou je naučit se základní vzorce pohybů k vytvoření složitějších ne kopírováním, ale tím, že vytvoří stejné vztahy částí těla. Např. vědomý vztah hlavy a kostrče dovolí páteři, aby se naplno uplatnila v pohybu. Cvičení jsou založena na pravidle: jedna změna v těle dále ovlivní všechny části celku. Ve variacích využívá plný rozsah pohybu, myšlenkou je získat snadný pohyb v kloubech použitím účinné podpory svalů, aniž by se vytvořilo příliš mnoho napětí. Lekce zahrnuje cvičení, fráze a improvizace (jako prostředek pro vývoj techniky).

Improvizace

Praha 28.7.-4.8.2013

Účelem kurzu je získat lepší vědomí "pohybujícího se těla". Myšlenka je co nejjasnější předat informace mezi tělem a myslí. A obsáhnout tři směry tohoto sdělení: k sobě, k partnerovi, k publiku. Jaký druh informací si mohu přečíst z mého těla, z těla partnera, ze země, z prostoru, od zvuku a jak se mohu připojit k jednomu systému "pohybujícího se těla"... Hlavním nástrojem pro tento kurz je úkol, přinutit tělo jít nad rámec svých "prázdných vzorců" - zautomatizovaných vlastních pohybů. lekce zahrnuje: výzkum tělesného vědomí, práci s taneční technikou prostřednictvím improvizace, práce s partnerem v určitých úkolech, kontaktní improvizace.