- Sakher Almonem
Helena Arenbergerová
Irene Bauer
Simona Babčáková
Tanya Bakala
Tereza Bečičková
Sisa Beláková
Kateřina Benešová
Lital Netzer Ben Horin
Kateřina Beranová
Ciré Beyé
Zdeněk Bína
Damiano Binetti
Iva Bittová
Anna Bolavá
Tereza Boučková
Nela Boudová
Roman Blumaier
Gorka Bravo
Barbora Březinová
Jitka Břízová
Dalibor Buš
Zuzana Bydžovská
Catalina Carrasco
Jarek Cemerek
Ilona Csáková
Markéta Cukrová
Miřenka Čechová
Jakub Čermák
Dominika Černá
Viktorie Čermáková
Tomas Danielis
Konan Dayot
Hygin Delimat
Michaela Doláková
Mick Dolan
Igor Dostálek
Irena Dousková
Felix Dumeril
Lenka Dusilová
Martin Dvořák
Miroslav Etzler
Pavla Fendrichová
Lucie Ferenzová
Radka Fišarová
Béla Földi
Josef Formánek
Petr Francán
Natasa Frantzi
Kristýna Frejová
Anet Fröhlicher
Josef Fruček
Nir Ben Gal
Miloš Galko
Adam Georgiev
Eran Gisin
Lazaro Godoy
Florent Golfier
Graffovo kvarteto
Golde Grunske
Mathieu Guilhaumon
Erick Guillard
Martina Haager
Jiří Hájek
Jiří Hájíček
Sunbee Han
Hana Hána
Nadia - Karine Hasa
Ondřej Havlík
Michal Heriban
Markus Hippmann
Beata Hlavenková
Michal Horáček
Pavla Horáková
Daphna Horenczyk
Dora Hoštová
Lucie Hrochová
Daniel Hůlka
Vladimír Chmelo
Paul Ibey
IMPRA
Tereza Indráková
Misato Heimann Inoue
Jiří Charvát
Israeli Contemporary
Michal Isteník
Kaori Ito
Jelena Ivanovic
Ondřej Izdný
Lukáš Janota
Žiga Jereb
Lada Jelínková
Henrik Kaalund
Ida Kelarová
Vica Kerekes
Patrik Kee Kedzierski
Kaolack
Jan Kodet
Barbora Kohoutková
Petr Kolář
Eduard Klezla
Eva Klimáčková
Veronika Kotlíková-Knytlová
Yukie Koji
Filip Koryta
Zdeněk Král
Wencke Kriemer de Matos
Karolina Kroczak
Alex Kyriakoulis
Martin Kyšperský
Paul Leclaire
Vangelis Legakis
Tereza Lenerová-Hradilková
Lukáš Lepold
Gregory Livingston
Jennifer Maines-Chamandy
Isira Makuloluwe
Pascal Merighi
Andressa Miyazato
Maura Morales
Alena Mornštajnová
Nataša Novotná
Jeong-ho Nam
Milan Odstrčil
Petr Ochvat
Věra Ondrašíková
Tereza Ondrová
Igor Ondříček
Andrea Opavská
Petra Padriánová
Alena Pajasová
Štěpán Pácl
Neil Paris
Tomáš Pavčík
Richard Pohl
Jiří Pokorný
Ladislav Polák
Dominik Port
Renáta Podlipská
Marek Procházka
Mirka Prokešová
Qaša
Radůza
Kara Regas
Martin Reiner
Olaf Reinecke
Zuzana Richterová
Jana Ryšlavá
Omar Rojas Ruiz
Lenka Růžičková
Roman Sejkot
Paľo Seriš
Aleš Slanina
SILK: Silke Grabinger
Anne Schmidt
Tine Schmidt + Morgan Reid
Matthias Sperling
Miroslav Spousta
Bärbel Stenzenberger
Oskar Stolín
Strenacik Peter
Kamil Střihavka
Filip Sychra
Michal Sýkora
Martin Šandera
Veronika Šimková
Roman Šolc
V. Benito Šoltys
Rostislav Šrom
Milan Šteindler
Anna Štěrbová
Jan Štifter
Ilona Bára Šumná
Young Hoon Oh + Suksoon Jung
Filip Teller
Jana Tereková
Eric Trottier
Mikoláš Tyc
Klára Uhlířová
Nicola Vacca
Lenka Vágnerová
Rafael Valdivieso
Naďa Válová
Monika Válková
Kamila Valůšková
Barbora Voráčová
Sara Venclovská
Stanislava Vlčeková
Tereza Lepold Vejsadová
Gabriela Vermelho
Martin Vraný
Michal Viewegh
Katarina Vlniešková
Nir De Volff
Jozef Vlk
Eva Vrbková
Eric Wagner
Leonie Wahl
Michio Woirgardt
Wong Gabriel
Hana Zanin - Pauknerová
Attila Zanin
Jakub Zindulka
Veronika Žilková
Josef Fruček
Vystudoval Vysokou školu múzických umění v Bratislavě, kde také získal doktorát ze zpěvu a pohybu. Pravidelně praktikuje čínská bojová umění Tai chi chuan a San feng. Pravidelně vyučuje na Vysoké škole múzických umění v Bratislavě, v Danscentrum Jette, Brussels, Belgie a v řecké Athens Dance State School Zároveň také jeko pedagog působí v RITS a KVS (Royal Flemish Theater, Belgium, Brussels.
Jozef Fruček pracuje na výzkumném programu s názvem "Open Neutral Proposition", který se zaměřuje na aplikaci bojových umění a vývoj metodologie ve vzdělávání performerů, herců a tanečníků.
O roku 1996 účinkoval v mnoha projektech:
1998 - 99 Ich Ewiges Kind, 3xFactor Laroque Dance Company (chor. Elen Weinzierl), A
2000 člen Tanz Atelier Wien, led by Sebastian Prantl (project - Eikon 2,3)
, 2002 - 2005 členem Ultima Vez Company, pod vedením Wima Vandekeybuse (performance: Blush, Sonic Boom), Belgie
Režie a choreografie:
1996 - choreografický debut v představení Garba
2000 - No Enter, představení bylo oceněno "Cenou Jarmily Jeřábkové" a cenou časopisu "Taneční sezóna" Praha, ČR
2000 - No enter in couple
2001 - režíroval experimentální pohybově divadelní projekt Hotel RARA v RITS (Drama and Art School) Brussel, BE
2002-2005 Noach
2005 - choreografie pro cirkusové představení La Fleur Vide, Brussels, BE
2005 - režisér Silken City, vytvořené v KVS v koprodukci s Kunst Festival des Arts, Coproduction Festival Scenes etrangeres, La Rose des Vents/Scene Nationale Lille/Metropole/Villeneuve d'Ascq, Toneelhuis, KunstenCentrum Vooruit, Theater National
2005 - režisér UNA vytvořeno v KVS pro Basta Festival
NEUTRAL OPEN PROPOSITION - Charekteristika lekce
Dnes už len ťažko môžeme hovoriť o hercovi, tanečníkovi, alebo spevákovi v oddelených kategóriách. Súčastné divadlo potrebuje niečo iné. Potrebuje performera, ktorý je schopný rozvíjať celok a nie len jeho fragmentálne časti. Aby sme sa stali nosičmi, médiom vlastných i cudzích svetov, je dôležité vyprázdňovanie. Je to proces vytvarania priestoru, ktorý sa tvaruje a vyvija z poznavania seba- sveta.
Herca by som prirovnal k nadobe. Nadobu tvori hmota, ale jej zmysel a funkčnosť spočíva v jej prázdnote. Nádoba slúži nato, aby sa naplňovala a vyprázdňovala. Ak je táto nádoba plná naších starostí, myšlienok, strachov, predpojatostí, názorov, telesných blokov a rôzných nezdravých stereotypov, funkčnosť nádoby sa stráca. Nezostáva žiadne, alebo len velmi malé miesto pre nové úlohy.
To čo by malo byť trvácne a o čo sa v tomto tréningu snažíme je zveľaďovanie našej esencie, prirodzenosti, ktorá je samotnou nádobou, ostatné je len naplňovanie a vyprázdňovanie, prijímanie a odovzdávanie, nádych a výdych. Cieľom tréningu je teda tvarovanie nádoby a tým vytváranie jej prázdnoty, hľadanie prirodzenosti oslobodzovaním sa od nepotrebností. Je to objavovanie seba samého v Neutral open proposition.
Tréningový proces je výsledkom niekoľkoročnej výskumnej práce zameranej na aplikáciu praktík a metodológie vnútorných bojových štýlov a základných pilierov Čínskej Medicíny a Taoistickej výuky.
Partnering Linda Kapetanea & Jozef Fruček
Partneřina je pro nás - Umění uvolnění a naslouchání. Žádné techniky, žádné přetěžování tím, jak a kdy by měl přijít pohyb. Je to způsob hledání čisté interakce jako hravého škádlení mezi dvěma zvířátky. Společný pohyb, divoký, ale bezpečný, bez přílišné projekce, co nás čeká v následujících momentech. Partneřina jako způsob poznání našich vlastních behaviorálních zvyků skrze interakci s naším partnerem. Partner - jako čisté zrcadlo nás samých. Budeme se soustředit na anatomické pochopení lokomotorního systému, ve smyslu být funkcionálně otevření a připravení reagovat na různé impulsy vycítit, kdy můžeme reagovat nepřiměřeně, pochopit, co znamená nechat se vést energií bez přerušení. Bez tohoto pochopení partneřina může způsobit zbytečnou ztrátu energie a dokonce i vážná zranění.
Budeme se soustředit na specifika individuálních proporcí těla, jeho váhu, pružnost, sílu, pevnost a fragmentaci. Budeme hledat:
Opatrnost v každé situaci
Znalosti celkové dynamiky
Znalosti různých úrovní energie a temperamentu
Znalosti vlastních limitů
Pohyb partnerových očí, těla, rukou, nohou a vytvářet schopnost číst jeho / její záměry těla i mysli
Praktické pochopení rychlosti, úchopu, spojení, držení a následování Dávání váhy, tlaku a tahu, skoků a zvedání, manipulace atd.
Naučíme se a budeme přenášet předfixované duo- materiály včetně základních principů, které mohou pomoct zlepšit práci dvojice k volné improvizace nebo upevnit strukturované představení.