- Sakher Almonem
Helena Arenbergerová
Irene Bauer
Simona Babčáková
Tanya Bakala
Tereza Bečičková
Sisa Beláková
Kateřina Benešová
Lital Netzer Ben Horin
Kateřina Beranová
Ciré Beyé
Zdeněk Bína
Damiano Binetti
Iva Bittová
Tereza Boučková
Roman Blumaier
Gorka Bravo
Catalina Carrasco
Jarek Cemerek
Ilona Csáková
Markéta Cukrová
Miřenka Čechová
Jakub Čermák
Dominika Černá
Viktorie Čermáková
Tomas Danielis
Konan Dayot
Hygin Delimat
Michaela Doláková
Mick Dolan
Igor Dostálek
Felix Dumeril
Lenka Dusilová
Martin Dvořák
Lucie Ferenzová
Radka Fišarová
Josef Formánek
Petr Francán
Natasa Frantzi
Kristýna Frejová
Josef Fruček
Miloš Galko
Adam Georgiev
Eran Gisin
Lazaro Godoy
Florent Golfier
Golde Grunske
Mathieu Guilhaumon
Erick Guillard
Martina Haager
Jiří Hájek
Jiří Hájíček
Sunbee Han
Nadia - Karine Hasa
Ondřej Havlík
Markus Hippmann
Michal Horáček
Pavla Horáková
Daphna Horenczyk
Dora Hoštová
Daniel Hůlka
Vladimír Chmelo
Paul Ibey
IMPRA
Tereza Indráková
Misato Heimann Inoue
Michal Isteník
Kaori Ito
Jelena Ivanovic
Ondřej Izdný
Lukáš Janota
Žiga Jereb
Henrik Kaalund
Ida Kelarová
Vica Kerekes
Kaolack
Jan Kodet
Barbora Kohoutková
Petr Kolář
Eduard Klezla
Eva Klimáčková
Veronika Kotlíková-Knytlová
Zdeněk Král
Wencke Kriemer de Matos
Karolina Kroczak
Alex Kyriakoulis
Paul Leclaire
Vangelis Legakis
Tereza Lenerová-Hradilková
Lukáš Lepold
Gregory Livingston
Jennifer Maines-Chamandy
Isira Makuloluwe
Pascal Merighi
Maura Morales
Alena Mornštajnová
Nataša Novotná
Jeong-ho Nam
Milan Odstrčil
Petr Ochvat
Věra Ondrašíková
Tereza Ondrová
Igor Ondříček
Andrea Opavská
Petra Padriánová
Alena Pajasová
Štěpán Pácl
Neil Paris
Tomáš Pavčík
Richard Pohl
Ladislav Polák
Marek Procházka
Mirka Prokešová
Qaša
Kara Regas
Martin Reiner
Olaf Reinecke
Zuzana Richterová
Jana Ryšlavá
Omar Rojas Ruiz
Lenka Růžičková
Roman Sejkot
SILK: Silke Grabinger
Anne Schmidt
Tine Schmidt + Morgan Reid
Matthias Sperling
Miroslav Spousta
Bärbel Stenzenberger
Oskar Stolín
Strenacik Peter
Filip Sychra
Martin Šandera
Veronika Šimková
Roman Šolc
V. Benito Šoltýs
Rostislav Šrom
Anna Štěrbová
Jan Štifter
Ilona Bára Šumná
Young Hoon Oh + Suksoon Jung
Jana Tereková
Eric Trottier
Nicola Vacca
Lenka Vágnerová
Rafael Valdivieso
Monika Válková
Kamila Valůšková
Barbora Voráčová
Sara Venclovská
Tereza Lepold Vejsadová
Gabriela Vermelho
Martin Vraný
Michal Viewegh
Katarina Vlniešková
Nir De Volff
Jozef Vlk
Eva Vrbková
Eric Wagner
Leonie Wahl
Michio Woirgardt
Wong Gabriel
Hana Zanin - Pauknerová
Attila Zanin
Jakub Zindulka
Veronika Žilková
Dominika Černá
Dominika Černá se tanci věnuje už od malička a od svých dvanácti let studovala na Taneční konzervatoři Praha. Poté se vrátila zpět do svého rodného města Plzně, kde učí výrazový tanec ve stylu Contemporrary dance v talentovém centru Stormballet. Józe se aktivně věnuje 4 roky a absolvovala akreditovaný kurz lektora jógy II. třídy. Dále absolvovala kurz na Důležitost a aktivace CORE – hluboký stabilizační systém, který je nezbytnou součástí správného fungování těla.
Tělo je chrám. Tohle byla jedna z mích prvních jógových úvah ještě před tím, než jsem se o jógu jako takovou začala vůbec zajímat. Jako tanečnice jsem byla již od malička zvyklá, se o své tělo starat jako o nástroj, který mě bude jednou živit. Pochopitelně v dětském věku mi otázka časové roviny byla cizí a něco jako proces stárnutí velmi nepodstatný. V téhle fázi života si všechny procesy začínám uvědomovat mnohem podrobněji. Příliš velká zátěž a nedostatek kompenzace si začalo vybírat svou daň a já hledala tu nejvhodnější variantu. Jóga se mi do cesty připletla úplnou náhodou a najednou se začalo zdát, že to by mohla být odpověď na mou otázku. Existuje způsob, který by dokázal vrátit mé tělo do původního stavu? Postupem času jsem si uvědomila, že takových lidí, jako jsem já, je mnoho. Hledači léku proti každodenní bolesti. Poutníků na cestě za poznáním svého těla a touze po odpovědích. Nekonečné hodiny strávených na masážích a wellness, bez dlouhodobých účinků.
Na józe asi nejvíce obdivuji učení se trpělivosti a nenásilí. Profesionální tanečníci jsou zvyklí na fyzický dril a často mají i práh bolesti posunutý jiným směrem. Proto pro ně pojem nenásilí nemusí být vždy dobře uchopitelný. Tanec sice většinou vypadá nenásilně, ale často to v realitě úplně tak není. Tento unikátní pohled na věc a vůbec na vše kolem nás byl pro mě velice příjemnou změnou a dá se říci i prozřením. Každé tělo je originál a jen my jsme s ním 24 hodin denně. Každý z nás mu může naslouchat a vnímat, co mu je příjemné a co ne. Existují určité principy, které nám mohou pomoci pochopit, jak ten geniálně navržený systém, kterým je naše tělo, vlastně funguje. Co dělat, když fungovat přestane a jak je možné chyby napravit. Je dobré vědět, proč se daná ásana prování a k čemu slouží. To nám potom pomůže jí provádět správně a ásany pak dostanou úplně jiný rozměr. Znalost anatomie a fyziologie mi velice pomohla k pochopení funkčnosti celého aparátu. Často i jednoduchá věc, jako je například dech nám může pomoci, ale i ublížit, pokud ho používáme nesprávně.
ProART Festival 2020
PLZEŇ 9. - 12. 7.
Jóga
Spoj se se svým vnitřním já