Gabriel Wong 

undefined (Ken-Yoeng) Wong se narodil v Malajsii v roce 1975. Ve věku 21 let se rozhodl změnit životní dráhu a z grafického designéra na plný úvazek přesedlal na studium tance. Po absolvování The Hong Kong Academy for Performing Arts (1998) a The Laban Dance Centre v Londýně (1999) začal spolupracovat s Jochenem Heckmannem v Ballett Theater Auguburg (1999-2003), kde v roce 2002 získal Divadelní cenu města Augsburg. Poté zakotvil v Hildesheimu ve Stadttheater Hildesheim, kde spolupracoval s Carlosem Matosem (2003-2006). Po sezóně 2006 zůstal Gabriel Wong na volné noze jako pedagog, choreograf, tanečník a herec. V Německu pracoval s choreografy Carlosem Cortizem, Jeanem Ranshowem a Felixem Landererem, Erikem Trottierem z Kanady, Norem Darem a Barakem Marshallem z Izreale, Finem Walkerem z Velké Británie, Kei TaKeiem a Kaori Ito, z Japonska, Lin Huai Minem z Tchaiwanu.

V mezičase také založil svou vlastní taneční skupinu "tanzUtan". Vlastní choreografie Made of..., Force, Duet with Marijana, Just an ordinary solo piece, Just talking, Bla-Bla-Bla, Loser a Excrete představil v Německu a v České republice. V současnosti pracuje pro Les ballets C. De la B. v Belgii.

Pedagogická praxe:

Vystudoval výuku tance na Hong Kong Academy of Performing Arts a Laban Dance Centre v Londýně. V letech 2003-2006 působil jako lektor moderního tance v Ballett Theater Hildesheim. Současně s tím cestoval jako hostující lektor pro soukromé taneční školy a profesionální skupiny po celém Německu. Vyučuje všechny úrovně od začátečníků po profesionály v současném tanci (především floorwork), pořádá dílny pro choreografy a tanečníky, improvizační hodiny pro amatéry a také pravidelné workshopy pro herce Stadttheater v Hildesheimu.
Vyučoval v Hong Kongu, Philadelphii, Anglii, České republice, Polsku a po celém Německu.

PRAHA 28. 7. - 3. 8. 2014

Contemporary

Ve své lekci inovativně spojil prvky Pilates, Releasing Techniques, floorworku a čínské tradiční taneční techniky, stejně jako využívání Labanovy analýzy “Body, Effort, Shape and Space”. Cílem bylo vytvořit dynamickou, organickou, zemitou, silnou, ale nesilovou pohybovou kvalitu.